وبلاگ

بهترین پودر بندکشی ضد آب

پودر بندکشی کاشی

از پودر بندکشی ضد آب، می‌توان جهت ایجاد کردن یک نمای زیبا، با کیفیت و ماندگار استفاده کرد. کاشی کاری مکان هایی که در معرض رطوبت هستند؛ بسیار دشوار می‌باشد. اما پودر های بند کشی، این عمل سخت را به راحت ترین کار تبدیل کرده است. در این مقاله به بهترین پودر بندکشی، مزایا و روش اجرای آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

پودر بند کشی چیست؟

پودر بند کشی، از پودر خشکی تهیه شده که برای استفاده کافی است با آب ترکیب شود. از پودر بندکشی در آجر و سنگ نیز می توان استفاده کرد، اما استفاده کردن آن در کاشی بسیار رایج است. به عبارتی پودر بندکشی بر پایه سیمان یا بر پایه اپوکسی ساخته شده است، که امروزه پایه اپوکسی طرف دار بیشتری دارد.

انواع پودر بندکشی در کاشی کاری

باتوجه به پیشرفت فناوری در صنعت ساختمان سعی شده است انواع پودر بندکشی با ویژگی های متنوعی ساخته شود. تنوع پودر بندکشی بسیار بالاست ما به سه نوع آن می پردازیم:

پودر بندکشی پلیمری

پودر بندکشی پلیمری، بر پایه پلیمر نانو ساخته شده است. این پودرها، به دلیل کوچک بودن ذراتشان، چسبندگی فوق العاده ای به سطح کاشی و سرامیک می‌بخشند.

پودر بندکشی رنگی

در اکثر مواقع به دلیل سفید بودن کاشی های حمام و سرویس بهداشتی، از پودر بندکشی سفید استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات این رنگ با کاشی های رنگی سازگار نمی‌باشد و نتیجه دلخواهی به کاربران نمی‌دهد. از این رو  شرکت های تولیدی،  پودر بندکشی با طیف رنگی متنوعی تولید کردند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ضد آب بودن آن، اشاره کرد.

پودر بند کشی آنتی باکتریال

این پودر به دلیل آنتی باکتریال بودن، بیشتر در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها  استفاده می  شود. به همین دلیل قیمت این پودر، نسبت به بقیه پودرها بیشتر است.

معرفی بهترین پودر های بندکشی ضد آب

بهتر است بدانید زیبایی کاشی ها و سرامیک ها به بندکشی خوب و تمیز شما بستگی دارد.  استفاده از پودر بندکشی قوی در کاشی کاری، از کنده شدن آن ها جلوگیری می‌کنند. بنابر این باید در انتخاب پودر بندکشی، دقت زیادی داشته باشید. در ادامه شما را با بهترین پودر های بندکشی آشنا خواهیم کرد، تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 پودر بندکشی تاوکس 5 کلیو گرمی

پودر بندکشی تاوکس، برای تمامی سطوح کاشی، سرامیک و بلوک های شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر بندکشی، در برابر مواد شوینده های قوی بسیار مقاوم می‌باشد. قدرت نفوذ بالا، آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن از دیگر ویژگی های این محصول فوق العاده است. این پودر، آب بندی شما را به بهترین نحو و بدون ذره ای تخریب انجام می‌دهد. پودر تاوکس 5کیلوگرمی، در دو رنگ سفید و طوسی به صورت تک جزئی به بازار عرضه می‌شود. این پودر را، می‌توان در دمای کاربری 10 الی 40 درجه سانتی گراد نگهداری کرد. همچنین در صورتی که این پودر، به دور از تماس مستقیم آفتاب و رطوبت قرار گیرد، می‌توان به مدت یک سال از آن استفاده کرد.

پودر-بندکشی-تک-جزئی-تاوکس-سفید-

پودر-بندکشی-تک-جزئی-تاوکس-سفید-

پودر بندکشی تسکانو 2 کلیو گرمی

پودر بندکشی تسکانو، بر پایه مواد معدنی، رزین و ذرات پلیمر ساخته شده است. به عبارت دیگر این پودر دارای تکنولوژی نانو می‌باشد. اگر می‌خواهید سطح کاشی و سرامیک خود را به بهترین نحو آب بندی کنید، این پودر بهترین گزینه برای شما است. چرا که پودر بند کشی تسکانو، سازه های بتنی شما را در برابر عوامل بیرونی محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول، قیمت مناسب آن نسب به حجم محصول است.

پودر بندکشی ساتکس 4 کیلوگرمی

این محصول با کیفیت، به صورت پودری و بدون دانه بندی در بازار عرضه می‌شود. آنتی باکتریال و مقاوم در برابر نور خورشید از ویژگی های این محصول می‌باشد. بنابراین، پودر ساتکس برای حمام، سرویس بهداشتی و استخر بسیار مناسب است. این پودر 4 کیلوگرمی، در رنگ بندی های مختلف مانند طوسی، مشکی، سبز و سفید تولید می‌شود.

خرید-پودر-بندکشی-آب-بند-ساتکس-

خرید-پودر-بندکشی-آب-بند-ساتکس-

پودر بندکشی پارسیکا 1 کیلوگرمی

پودر بندکشی پارسیکا، نوعی پودر سیمانی اصلاح شده با پلیمر است. این نوع پودر نیز در مقابل شوینده ها مقاوم می باشد. اجرای این نوع پودر بسیار آسان است و تنها با اضافه کردن آب به آن آماده استفاده می‌باشد. نسب اختلاط  آب به پودر، 1 به 3 است.  پودر بندکشی پارسیکا، با کیفیت ترین پودر در بازار  محسوب می‌شود.

خرید پودر بندکشی پارسیکا 1 کیلوگرمی

خرید پودر بندکشی پارسیکا 1 کیلوگرمی

پودر بندکشی سرزیت 5 کلیوگرمی

از این محصول، برای درز گیری کاشی ها، سرامیک و پنل های شیشه ای و سنگی استفاده می‌شود. پودر بندکشی سرزیت، ضد قارچ و جلبک است. علاوه بر این، این محصول فوق العاده،  نسبت به مواد شوینده و اسید های ضعیف بسیار مقاوم می‌باشد. حجم این محصول به صورتی طراحی شده، که نیازی به خرید دوباره نیست.

پودر بندکشی سرزیت 5 کلیوگرمی

پودر بندکشی سرزیت 5 کلیوگرمی

نحوه استفاده از پودر بندکشی

قبل از بندکشی، حتما سطح مورد نظر را، به خوبی تمیز کنید. یک دست بودن سطوح، به بند کشی کاشی های شما کمک بسیاری می‌کند. بند کشی کاشی را، حتما با کاردک نرم و پلاستیکی انجام دهید، تا به کاشی های شما آسیب نرسد. برای ساخت ملات حتما به  راهنمای روی محصول توجه کنید. پودر بند کشی را باید به آرامی به آب اضافه کنید. سپس آن قدر بهم بزنید؛ تا خمیر شما یک دست شود. خمیر را به آرامی هم بزنید تا از ایجاد حباب در آن جلوگیری شود. بعد از آماده کردن خمیر، 7 دقیقه به آن استراحت بدهید. بعد از اتمام کار، با استفاده از یک پارچه، سطح کاشی یا سرامیک را به خوبی تمیز کنید، تا اضافه های ملات از بین برود. از تردد روی سطح بندکشی به مدت 24 ساعت  خودداری کنید. گاهی اوقات روی کاشی آب بپاشید تا استحکام آن بیشتر شود.

سخن آخر

امروزه انواع زیادی از پودر های بندکشی در بازار موجود است که برای استفاده های مختلف در رنگ ها و برند های مختلفی تولید شده است. شما برای مشاهده نتیجه بهتر، باید در انتخاب پودر بندرکشی دقت کنید. ما سعی کردیم در این مقاله بهترین پودر های بندکشی را برای شما معرفی کنیم. چسب سنتر تمام تلاش خود را کرده تا بهترین پودرهای بندکشی موجود در بازار را گرد هم بیاورد و به مشتریان خود ارائه دهد. شما برای مشاهده قیمت و خرید انواع پودر بند کشی  می‌توانید به فروشگاه تخصصی چسب سنتر مراجعه کنید و یا برای مشاوره رایگان با شماره 01342244635 تماس بگیرید. همچنین در صورت استفاده از چسب درزگیر کاشی، می‌توانید مقاله چسب آب بندی درز کاشی و سرامیک را مطالعه کنید. شما نیز اگر تجربه ای  در استفاده از  پودر های بندکشی دارید می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

2 دیدگاه در “بهترین پودر بندکشی ضد آب

  1. پویا زارعی گفت:

    سلام از این پودر بندکشی ها میشه توی دیواره و کف حموم استفاده کرد حموم ما خیلی رطوبت میده؟

    1. بله، پودر بندکشی تسکانور، پودر بندکشی آریفیکس، پودر بندکشی پارسیکا پودر های خوبی هستند و برای آب بندی مناسبند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *